Het succesverhaal van MP-Brows

Specialisaties in deze case:

  • Tik Tok Ads
  • Social media adverteren

ROAS van 11 met TikTok Ads

”Onze samenwerking verloopt zeer aangenaam. We hebben de flexibiliteit om regelmatig te overleggen en aanpassingen te maken wanneer dat nodig is, om het maximale rendement uit onze advertenties te halen.”

Furkan (Eigenaar MP Brows)
introductie

Doelstelling

In de maand oktober hebben we in 10 dagen tijd 24 leads binnengehaald via Tik Tok advertenties. We hebben circa €90 per inschrijving betaald, waarbij een inschrijving €1000 oplevert. Kortom, een resultaat waar we trots op zijn.

24 Leads
€90 Per inschrijving
11 ROAS
10 dagen Tijdsduur
de uitdaging

De uitdaging

Op 1 november vond de toekenning van het STAP budget plaats. Voor die tijd moesten we alle leads binnenhalen. Een tijdsbestek van slechts 10 dagen. Er was geen tijd om te verliezen; in die tijd moesten we namelijk de campagnes opzetten, alles meetbaar maken, monitoren en bijsturen waar nodig.

Uitgevoerde werkzaamheden

We hebben in no time een advertentieaccount opgezet, doelen meetbaar gemaakt en de campagnes ingericht. Tijdens de looptijd monitorden we de resultaten en stuurden we de campagnes bij als we dachten dat het nóg beter kon. We letten hierbij op zaken als:

  • Bezoekers
  • Inschrijvingen
  • Kosten per inschrijving
  • Opbrengst per inschrijving
uitgevoerde werkzaamheden

Resultaten

Er zijn 24 leads binnengekomen met een besteed bedrag van €951,28. De kosten per lead bedragen €39,64. Ongeveer 43% heeft uiteindelijk het STAP budget toegewezen gekregen. Dit betekent dat we circa €90 per inschrijving hebben betaald voor een inschrijving ter waarde €1000. Zo behaalden we een ROAS van maar liefst 11!

conversie optimalisatie

Conclusie

Een inschrijving levert MP-Brows 1000 euro op. Met een kostenpost van €90 per inschrijving kunnen we concluderen dat de campagne zeer succesvol en voor herhaling vatbaar is geweest. Uiteraard hebben we daarvoor nog wel een aantal verbeterpunten opgesteld. We willen bijvoorbeeld voor een langere periode adverteren en meer visuals inzetten om de CPA te drukken. Alle kennis en ervaring van de eerste ronde wordt meegenomen in de volgende STAP ronde. Zodoende kun je het succes elke ronde (bijna verdubbelen) met nóg lagere kosten.

Ik wil meer weten!
conclusie

Onze succesverhalen

Haal jij het maximale uit online?

Meer dan 100 ondernemers gingen je voor. Van ZZP tot multinationals.

Doe de SEO-scan

Laatste reviews

Marketing kennisbank

Ben je op zoek naar de uitleg over een marketinggerelateerde term? Maak hieronder een keuze.

Alle rechten voorbehouden © 2024 - Online Marketing Agency